UPC ecoRACING

ecoR2 (2011)

DESCRIPCIÓ

Al 2011, i després de l’experiència obtinguda amb el primer ecoR2, UPC ecoRacing presenta el ecoR2 2011. Tot i ser un cotxe nou no s’abandona la denominació ecoR2 (“ecoR” d’ecoRacing i el 2 fent referència a les dues font d’alimentació, energia elèctrica i energia de la combustió) perquè el concepte del motopropulsor es manté intacte. Es segueix apostant per una configuració híbrida flexible que permet una multitud modes de funcionament. Com a principals novetats s’equipa un battery pack de major densitat d’energia i potència basat en cel·les de Liti Polímer, es redueix el pes de forma molt significativa i es redissenya la carrosseria completament.

Amb aquest cotxe l’equip torna a obtenir molt bons resultats, destacant un nou podi, en aquest cas a la Formula Student Spain.

 

COTXE

 2011 2 low  2011 1 low

 

ESPECIFICACIONS TÈCNIQUES

GENERAL XASSÍS MOTOPROPULSIÓ ELECTRÒNICA DINÀMICA

Batalla

1625mm

Tipus de

Xassís

Tubular

Tipus

Plug-in Hybrid

Sistema de Control

Desenvolupament Propi

Suspensió Davantera

Unequal length A-Arms. Push rod actuated

Via

1100mm

Material

Acer

Motor Elèctric

34kW

ECU

Desenvolupament Propi

Suspensió Posterior

Unequal length A-Arms. Push rod actuated

Pes

312Kg

 

Motor de Combustió

Derbi 16kW

 

Diàmetre de la llanda

13"

   

Potència Màxima

75CV

   
   

Parell Màxim

120Nm

   

 

MEMBRES DE L'EQUIP

Edgar Aneas, Sergi Arnau, Xavier Bassons, Joel Cibil, Robert Falcó, Jose Luis García, Marc López, Baltasar López (Team Leader), Francesc Xavier Moreno, Guillem Penalva, Noël Sánchez, Gabriel Seguí, Sergi Tomás.

 

PALMARÈS 

  • 6ª Posició a la Classificació General de la Formula Student UK 2011
  • 2ª Posició a la Classificació General de la Formula Student Spain 2011

 

PATROCINADORS

 

Patrocinadors d'Honor