UPC ecoRACING

ecoRZ

DESCRIPCIÓ

L’equip UPC ecoRacing, després de convertir-se en l’equip de Formula Student més exitós de l’estat, amb les diferents versions del monoplaça híbrid ecoR2 i de renovar-se en un procés de selecció de més de 150 estudiants, es disposa a seguir millorant i competint amb un monoplaça nou i 100% elèctric, l’ecoRZ.

El disseny del monoplaça va ser presentat en la Formula SAE Italy 2014 a finals del mes d’agost on va ser avaluat pels jutges de la competició, que van otorgar la primera posició del podi al projecte del ecoRZ. Al tornar de la competició s'ha començat a construir per competir a la temporada 2015.

L’ecoRZ té el gran repte de mantenir la competitivitat de l’equip del últims anys i continuar demostrant que les tecnologies alternatives són el futur.

Com serà l’ecoRZ? Quines millores tècniques tindrà? Superarà el palmarès de l’ecoR2?

 

MODEL 3D (doble click per a pantalla completa)

ESPECIFICACIONS TÈCNIQUES

GENERAL XASSIS       TREN MOTRIU ELECTRÒNICA DINÁMICA

Batalla

1525mm

Tipus de xassis

Tubular

Tipus

Elèctric

Sistema de Control

Desenvolupament Propi

Suspensió Davantera

Unequal length A-Arms.

Push rod actuated

Via (F/R)

1100mm/1000mm

Material

Acer

Motor elèctric

100kW

ECU

Desenvolupament Propi

Suspensió Posterior

Unequal length A-Arms.

Push rod actuated

Acceleració (0-100km/h)

<3s

 

Potència màxima

135CV

 

Diàmetre de la llanda

10"

Velocitat màxima

135km/h

 

Parell màxim

920Nm

   

Pes

205Kg

       

 

MEMBRES DE L'EQUIP

Ramiro Alvarez, Iván Antolínez, Xavier Aymerich, Gerard Barris, Josep Biscamps, Kevin Cabeza, Carlos Calvo, Dani Chebotarev, Marc Font, Aleix Gabarró, Albert Garrell, Marc Gili, Oscar Heredero, Carles Hernández, Xavi Kearns, Isaac López, Joel Martin, Nasim Adnan, Damià Palau, Guillem Penalva (Team Leader), Nil Ruiz, Alex Solà, Ivan Valencia, Pol Vallespi, Dittrich von Mosch.

 

PALMARÈS

 

  • Victòria a la Formula SAE Italy 2014 - Classe 3. Primer equip de l'estat en aconseguir una primera posició.

 

 

PATROCINADORS

Aquest projecte ha estat possible gràcies a:

 

ASCAMM, RÜCKER LYPSA

KOSTAL, MECASONIC, SEAT, AJUNTAMENT DE TERRASSA

LOCTITE, ALTIUM, LEMO, ZERO2INFINITY, SKF, BORDADOS BARCELONA, AGAUR, NOSTRUM